Accepterad Benne00 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benne00

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199118621492/

Ditt Hex-ID: 1100001450b1b34

Vad är din discord tagg? SVENSSON#9869

Vem var det som bannade dig? moezz

Hur lång tid var din ban? 13 dagar men ungefär 4 kvar nu

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bann unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att dom bannade mig för att jag körde in i någons bil ett antal gånger eftersom jag råka krocka med han och då blev han väll sur och körde in i mig så då körde jag in i han ännu en gång för han inte ska köra in i mnig något mer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att jag kom från mitt gänhus ocj skulle ner till piren och så råkade jag köra in i han coh då blev han sur och körde in i mig så då körde ujag cokså in i han en gång till för han inte skulle fortsätta och innan detta när jag råka köra in i han så gick han ur bilen och rikta mot mig med en glock och sa att jag skulle stanna för han skulle tydligen sjuta mig så då åkte jag vidare så körde han in i mig ännu en gång nere vid piren ungefär så då körde jag också in i han igen och försökte köra iväg från han men han dra efter mig och preja in mig i en vägg så jag hoppade ut och sprang ifrån eftersom yhan riktade vapebn mot mig innan spå kanske han sikulle göra det där också. jag körde även in i honom fler gånger eftersom han körde in i mig och tänkte som sagt fråga han varför han riktade pistol mot mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycket att det var klite blanad för jag förstår att han bannade mig eftersom jag inte helt rpade på att han körde in i mig och bara sprang iväg för han hade riktat vapen mot mig innan så då bara sprang jag iväg

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det har varit lite cop bait och sånt men dom flewsta har jag blivit unbannad av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag ahde kunna gjort annorlunda är att jag skullle ha stannat i bilen och rpat på skadorna och inte springa ifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska rpa mycket mer och på aklla skador så att detta inte ska hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka