Nekad Benne00 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Benne00

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? benjamin

Vad heter du på discord? SVENSSON#9869

Ange ditt födelsedatum 14 September 2022

Beskriv din dagliga aktivitet. på vardagar 16-22 på helger 11-03

Hur länge har du varit medlem på Unive? 4 månader typ

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) typ 4

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att se till att servern är igång och inga lallare finns

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag kommer ta det väldigt seriöst och hjälpa så många som jag kan och se till att höja RP Nivån på servern så att den blir bättre. jag tycker även att jag ska bli servervakt för att jag kan vill inte ha några folk som inte kan RPa och kunna banna folk som gör fel och bara lallar för sånt är inte kul för en själv eller för andra. jag kommer även göra så att folk känner sig mer trevligt bemöt och att vara väldigt snäll och trevlig när man ska hjälpa nån. jag tycker även att det är många som failrpar och det är ju inte så kul med folk som inte hoppar ut ur bilen när man drar ut dom eller liknande, tillexempel sjukvården som kollar puls och dom inte svarar. för det är ju oseriöst och dålig RP. jag har även hört att det är många som säger blå appen eller gudarna och det är ju också halv OOC för man måste ju också följa reglerna till punkt och pricka och kunna dom till och med.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. ja jag kan dom mesta kommandona gällande staffs. dom mesta man ska kunna, !men skriver jag dom här är det as jobbigt att läsa tror jag nog! men skriver dom om ni vill det, /announce viktigt meddelande till servern /sqlban (id) (dagar) (anledning) /bring (id) /tpm (tar dig dit du satt waypoint) /dv /revive (id) /toggleid /togglename /sqlbanhistory kallar tidigare bans på personen /kick (id) (anledning) /freeze (id) /noclip flyga/osynlig /giveitem (id)

Tillbaka