Nekad Benne00 | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benne00

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? benjamin

Vad heter du på discord? SVENSSON#9869

Ange ditt födelsedatum 14 September 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. vardagar 15:30 till 23 helger från 12:00 till 03 00 med lite pauser

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär 1,5 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) typ 4

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hålla ordning och reda på servern där staffsen inte kan eller har tid att specca. Med det sagt så menar jag att sånna banns/kicks när någon icke medlem hoppa in i en polisbil och ingen staff är i närheten. Då finns servervakter där för att banna. alltså en servervakts uppgift på server är att underlätta för staffsen så att det blir mer ordning och reda på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag tycker det känns som ett roligt arbete att kunna hjälpa folk och kunna kolla så att alla sköter sig till punkt och pricka. och att kunna banna folk som lallar och säger halv OOC saker för det är ju inte bra RP och inte roligt. jag tycker även att det skulle vara kul att lära känna er staffs bättre och kunna skapa en gemenskap med er alla och bara kunna prata och ha kul. jag tycker även att det skulle vara kul att kunna hjälpa folk och vägvisa dom för att det är ju viktigt att dom som spelar på Unive ska trivas och tycka att det är en bra servern, och bara utveckla sin RP här.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse eller korruption det kan vara mycket olika saker. Abuse kan vara att man T.ex använder sig av toggle id för att se genom väggar i ett kriminellt scenario eller att man bannar någon bara för att man inte vill rollspela med den personen. Sedan så kan man även vara korrupt genom att man inte tar åtgärder på sina vänner bara för att man känner dem

Nekad

Har över 30 bans, känner inte att han är en tillräckligt trogen spelare till att få trust som SV.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka