Nekad Benne00 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benne00

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? benjamin

Vad heter du på discord? SVENSSON#9869

Ange ditt födelsedatum 14 September 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Är intresserad av att bli (MA) då jag har varit på unive i snart 2,5 år och sett dess utveckling sedan start är engagerad inom RP och jag vet hur det ska gå till och jag har en förmåga att få folk att lyssna på mig i och med att jag är en lugn själ som pratar med förståelse och respekt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli medlemskaps ansvarig på Unive för att, de behövs en förbättring. Och jag ka vara med att både förbättra och hjälpa till att utveckla allt inom medlemskapet då. För om de är många som har ansökt men inte fått savar och de bara är jag som är online av oss så kommer jag att ta mig tid att kolla igenom dom flesta som inte fått svar. Lika dant med intervjuerna. Om de inte är så många MA online så kommer jag också dar in dom i ett intervju rum och ta deras intervju. En intervju ska vara tydlig och bra. Inga "dåliga" svar för då nekar jag dom. Men man kan ju alltid be dom då att ansöka igen om 24 timmar. Jag kommer kunna ta många intervjuer och ansökningar om dan så de är många som kommer att få svar. Jag kommer vara med att utveckla de här om de behövs och hjälpa till inom de. Sedan så kommer jag inte missbruka det här

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta folk med respekt och vara vänlig mot det nya personerna på serven. Alla nya ska känna sig bekväma med det dom gör. Jag kommer välkomna varenda ny medlem som kommer in på serven. Jag lyssnar på frågor och svarar på det så gott jag kan. som sagt alla är välkomna på serven om dom har det som krävs. Om personen kanske har någon sjukdom eller svårigheter så ska man ABSOLUT inte döma personen. ALLA är lika mycket värda och välkomna till Servern oavsett vad.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle kunna höja rp nivån, eftersom fler människor kan ha medlemsjobb och varje jobb har fler arbetare. Fler medlemmar kommer till servern och kommer med nya roliga scenarion. Jag tycker också att För mig betyder medlemskap på Unive att man är en del av Community och att man är en del av rp:n på servern då man t.ex kan ha jobb eller vara kriminell osv och det är bramed att vara medlem då det behövs många fler personer på jobb som t.ex sjukvård osv. Om alla skulle vara medlemmar så skulle antalet lallare minska enormt då lallare inte skulle lägga tid på medlemskap ansökningar. Unive är en öppen server för alla, men ju fler medlemmar desto fler personer som verkligen vill rp:a. Så för mig och dom flesta andra så betyder nog medlemskap på Unive att man är en del av Community och rp:andet därför att utan medlemmar så skulle inte servern vara så stor som den är idag då det är tack vare medlemmar som man kan få sin bil lagad eller få vård och mycket mer.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Om man är medlem så ska kraven vara att man ska kunna reglerna, man ska inte vara medlem om man inte kan reglerna, det gör inget om man inte kan rpa, man lär sig då med tiden men reglerna är det viktigaste hos en medlem.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Se till så att vi får bra medlemmar till serven och att våra nuvarande medlemmar följer de riktlinjer som finns.

Hur ser din aktivitetet ut? vardagar 15:30 till 23:30 med lite små pauser emellan. helger 14:00 till 03:40

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka