Nekad benkt | Medlem ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benkt

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199184218706/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel Mörk

Vad är ditt discord namn? CraysiAnka925#1670

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2004

Berätta om din karaktär. han är en skön grabb och gillar att köra bil och skaffa nya vänner men det är lite svårt för alla i hans familj är döda och han försöker hitta nått som får han att börja se en mening med livet igen. Han försöker tänka på bra saker dom gjorde med varandra, han brukar åka runt i sin bil när han tänker på dom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har kört väldigt mycket rp på båda engelska och svenska servrar. är väldigt bra på rp och gör alltid mitt bästa jag har spela nu på unive i 2 veckor men känner att jag vill kunna göra lite mer på serven.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har sett att ni har väldigt bra rp och att ni är väldigt noga med vad folk gör och vad man säger när man spelar på serven. jag gillar verkligen att ni är så noga med det för att det är inte många servrar som är så noga

Hur hittade du Unive? jag kolla efter en ny server att spela på så hitta jag unive och har set serven på twitch och Youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna ha det kul och se vad vägen leder när jag spelar på serven.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att hitta nått roligt jobba att göra villa verkligen inte säga nåt bestämt nu men vill se var vägen tar mig

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? spelar på trappin rp som är en engelsk server men det har inte så bra rp så har nästan slutat spela där

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka