Nekad benkt | Medlem ansökning [Dripper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benkt

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199184218706/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel Mörk

Vad är ditt discord namn? CraysiAnka925#1670

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2003

Berätta om din karaktär. Han är en glad kille håller sig hjärna borta från problem men behöver han ta fast nån så kommer han göra det. Han har sin kriminella bakgrund. han försöker göra sitt bästa att inte hamla i problem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har kört på väldigt många RP servrar är väldigt bra på RP. kan dom flesta reglerna som man brukar ha och kan nästan alla regler ni har. har alltid viljat spela på en svensk server har aldrig hjort det han varit nån en stagad gång har spelat på många engelska servrar men dom har inte bra RP och det är det jag är ute efter.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har sett att ni har väldigt bra RP från alla andra servrar och att det är det jag är ute efter som sakt.

Hur hittade du Unive? jag bledrade igenom och kolla efter en ny server så såg jag unive och set det på youtub oxå .

Vad har du för mål med ditt rollspel? att hitta nåt jag tycker är roligt att jobba med och att vara en skön kille som tar det lugnt och bara ta det lugnt. vill också hitta folk man kan spela med på serven så man inter behöver vara själv hela tiden

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få bättre RP och att komma åt det jag alltid vilja göra att få ett jobbe som typ ingen annan RP server har. vill också försöka hjälpa till att håla kol så att alla sköter sig på serven. gillar verkligen inte när folk ska förstöra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? är aktiv 3-5 dagar i vekan på trapstar RP men det är väldigt mycket problem på den därför jag letar efter en ny nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka