Accepterad benkt | Medlem ansökning [ackeking] (enburkifläkten)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benkt

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199184218706/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel Mörk

Vad är ditt discord namn? CraysiAnka925#1670

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2002

Berätta om din karaktär. min karaktär heter kevin rolle och är född 1999 och är 22 gammal och hans egenskaper är att han är väldigt bra på att fly från polisen efter som där han bodde innan han flytta var han en bankrånare så han är väldigt bra på att råna banker eller butiker. Kevin är ny inflyttad i staden sen 2 veckor till backa. Kevin känner ingen i staden. Kevin är en skön grabb och kan vara väldigt aggressiv efter som han var kriminell och varför han blev det var att hans pappa var en maffia ligga innan hans pappa blev skjuten av en mc klubb och kevin ville hämnas så han dödade hela mc kluben och flyde från hans gamla stad. vilket gör att han är väldigt aggressiv av sig som orsakar väldigt ofta bråk det gör att han hamlar mer på den kriminella sidan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag tror jag har det som krävs för att kunna RP på en hög nivå och framföra det på seriös nivå. när jag väll joinar en server jag tycker om så ger jag 100% och är väldigt seriös med min RP. jag spelar intye å en sörver för att lalla gör det för jag gillar seriös RP. märkt att många servrar inte hart seriös RP men känner att ni har det på min nivå.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att det känns som gåriktigt och det är det jag gillar att det gör det. det ärt en bra start att se det riktiga livet som vuxen är 17år och har set väldigt mycket av riktiga värden men det finns mycket man kan lära sig fortfarande tycker att Unive värkar vara som ett test på att vara vuxen gillar det som fan.

Hur hittade du Unive? jag bledrade igenom och kolla efter en ny server så såg jag unive och set det på youtub också och alla har sackat att den har varit bra håller verkligen med dom.

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag har ett mål med att antigen joina ett gäng eller jobba selv som kriminell för känner att jag har varit det nu ett tag när jag har kört på andra servrar så vill inte endra på det just nu. Har ett mål med att lära mig mer RP för man kan alltid lära sig mer.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål på Unive är att få servern bättre och att få mer värklig RP roligare RP och seriös RP. Jag kommer alltid följa reglerna och aldrig brytas dem. skulle jag vara Staff skulle jag vara väldig hårde med vad flock gör och ha 0 torerans mott dom som bryter reglerna eller bara lallar runt, inga varningar ska ges ut efter som då kommer fler göra fel och kommer förstöra serven skulle ta hand om den som om det var min egna häller 50 personer som kör seriöst en 100 som bara lallar och förstör för ande som vill vara seriösa med sin RP

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? spellade inan på en annan server mebn deras RP slutade funka och kom bara massa lallare in och förstörde så slutade spela på den så nu ska jag lägga all min tid på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka