Accepterad Benkololo | Whitelist ansökning[Razmuu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benkololo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Benkololo

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Benkosnus

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin Kovacevic

Vad är ditt discord namn? Benkololo#8410

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Benjamin Syrsa, mångsysslaren som aldrig haft ett stabilt jobb söker medborgarskap hos er. Han är 190 lång, väger stabila 100kg, dock ynka 20 år gammal. Han gillar Adidas Tracksuits och Lm korta röda. Förkärlek för Golf 2:or och Hamburgare har funnits sen barnsben då han hjälpte sin far styra en illegal verkstad som sedan blev Benjamins fall. Varför verkstaden blev hans fall var på grund av att hans pappa tog betalt svart och sålde hembränt vid sidan om. Detta gav Benjamin alkoholproblem och en trasig lever i tidig ålder. Efter att polisen gjort razzia på verkstaden flydde Benjamin på en trimmad sparkcykel med en 250 kubiksmotor som han sedan kraschade in i en stolpe.Efter ett tufft liv som hemlös så har Benjamin reflekterat över livet och bestämmt sig för att försöka få ett bättre liv, starta om och starta ett nytt kapitel i livet. Sålänge hans kan hålla sina gamla vanor i styr så tror han att han kan bygga upp ett liv utan komplikationer ifrån myndigheterna, men första steget till de är att hitta nånstans att leva, hitta en trygg miljö. Benjamins drömjobb är att vara pizzabud eller jobba på Postnord då han gillar att köra bil och röka in lädret i bilen tills de börjar mögla.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan bidra med bra erfarenhet gällande RP på GTA. Jag har spelat på flertal servrar och varit med i mängder av olika scenarion. Jag har RPat flera olika karaktärer och med min breda erfarenhet tror jag att jag kommer kunna hjälpa andra att blir bättre på att RPa samt utvecklas själv inom Roleplay.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Varför jag vill bli whitelistad är för att RP är väldigt unikt och roligt. Alla Servrar jag spelat på har dött ut tillslut och jag tyckte er var den mest lämpliga av de som fanns. För mig är det inte viktigt att ha en fin bil inne på servern eller grinda pengar, utan jag är här för att Rpa med andra människor.

Hur många timmar har du på FiveM? 163 timmar

Hur hittade du Multistaden? Via Server browsern inne på FiveM.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej men har spelat på Nerp och Vasastaden tidigare, samt en till Whitelistad server som tyvärr är nedstängd nu (Kom ej ihåg namnet).

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka