Accepterad Benkeboi | Medlem ansökning [LiamSwe27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benkeboi

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Henrik

Vad är ditt discord namn? heinrich'

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 1993

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Benke Isaksson - 30år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, ödmjuk och lydsam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag har alltid varit intresserad av poliskåren. Även IRL. Så det är ett stort intresse för mig med lag och ordning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag försöker bidra med ett roligt Roleplay samt ett försök till att förstärka server och eventuell polis-kår.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska utveckla sitt rollspelande till ett större slutsyfte. Man ska göra det så roligt och seriöst som möjligt.
Man vill helt enkelt göra en story.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej. Har hållit mig inom ramarna alltid.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Tex. Meta-gaming. Olovligt språk. Rasism.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Som person är jag väldigt diplomatisk och gillar att föra spelet och servern framåt. Jag gillar att prata och interagera med folk. Så spelmässigt är jag enkel att ha å göra med. Trevlig är jag dessutom :D

Hej @Benkeboi! Jag ger dig en chans, skulle du kunnat utveckla och skriva en bakgrund på frågan "Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär"?

Du får 24 timmar på dig att svara innan den automatiskt nekas.

Absolut!

Min tanke är att jobba mig som en laglydig medborgare till en start och i hopp om att försöka att ansluta mig till poliskåren.
Vid positivt - Så kommer jag att vara en paragraf-ryttare och se till så att brottslingar känner igen mig när jag kommer på gatan.
Ska bli igenkänd som den där jobbiga jäveln som alltid ska lägga sig i.

Vid negativt - kommer jag göra allt för att visa mig vara tillräckligt bra för kåren.

OM det inte alls är möjligt att gå med i kåren - Så kommer jag att försöka vara en paragraf-ryttare mot andra medborgare och jag kommer säkert att dras in i kriminalitet men vara väldigt nervös kring detta som karaktär.

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka