Nekad benke | Ban överklagan [Jonathan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henke76

Icke Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073407092/

Ditt Hex-ID: 110000142593074

Vad är din discord tagg? Harmabe#2022

Vem var det som bannade dig? A0

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstängd: Spammar polisen ~A0 återstår 2 dagar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? och dom slog ihjäl för att jag och några killar bråkade, sen tog dom gun mot mitt huvud, sen släppte dom mig, jag drog och dom följde efter mig och slog ihjäl mig med ett baseboll trä, för att jag spammade polisen jätte mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och några grabbar började tjafsa, dom drog upp gun mot mitt huvud och jag drog och dom följde efter mig, sen så hoppade jag ut ur min bil och dom drog upp baseboll trå. jag drog och sen så kom en kille och dödade mig med baseboll trä

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja jag gjorde fel, och jag ångrar det, men asså jag vill bara spela och han kul, inte vara bannad och vänta tills när bannen är över.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag och en kille slogs, min kompis var där också, och kille som slog mig började bara försöka loota mig och tog tiger balsamet som var till mig för jag var nära på att dö.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte ha behövt vara vid dom ens och bara dragit därifrån från först början. jag önskade att det aldrig hade hänt, men dom hade en så snabb bil. så jag kunde inte dra, men jag hade inte ens behövt vistas vid deras ställe från första början. och jag inte ens skulle spamma polisen för skulle inte jag ha följt efter dom skulle jag aldrig heller spammat polisen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska spamma polisen. och att man bara ska göra det till ett scenario. och göra som dom säger eller bara dra ifrån dom om man har en snabbare bil.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka