Accepterad benke | Ban överklagan (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henke76

Icke Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073407092/

Ditt Hex-ID: 110000142593074

Vad är din discord tagg? Harmabe#2022

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstängd för: lall, suntförnuft ~Bosse. återstår 2 dagar.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag och 2 killar stod på piren och ena killen skulle köpa den andras bil, men den killen var afk och bara stod där. medans jag sa till killen som sålde den att det var en så jävla dålig bil och att kille som skulle köpa den, att han inte skulle köpa den. men killen var ju afk så jag slog killen för att försöka slå bort kontraktet, för jag trodde att skulle han falla till backen så skulle kontraktet försvinna. men då visade det ju sig att det killen som var afk var inte medlem så jag slog killen som sålde bilen istället. och för att jag slog killen på allmän plats och det är ju orealistiskt och därför tror jag att jag blev bannad för suntförnuft och för att jag slog han så var det lall och suntförnuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. för att jag och 2 killar stod och ena killen skulle köpa den andras bil, men den killen var afk och bara stod där. medans jag sa till killen som sålde den att det var en så jävla dålig bil och att kille som skulle köpa den, att han inte skulle köpa den. men killen var ju afk så jag slog killen för att försöka slå bort kontraktet, för jag trodde att skulle han falla till backen så skulle kontraktet försvinna. men då visade det ju sig att det killen som var afk var inte medlem så jag slog killen som sålde bilen istället. men sen så ringde han polisen och sa att dom skulle komma till piren men då så skrattade han bara. han frågade även om jag vill köpa hans m2a men då sa jag nej för dom är jätte svår sålda och inte snabba. men killen kom aldrig tillbaka men jag stod ändå där och väntade. och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var mitt fel för att jag stod och tänkte slå han, men jag tänkte ju egentligen vara snäll för jag visste att köper man den bilen har man blivit lurad så jag slog ju han för jag trodde att kontraktet skulle försvinna. jag ville ju bara vara snäll för att jag visste också att man vill inte ha såna bilar för dom suger. så jag sa till han att han kunde få min gratis. men han var ju afk. men då sa killen som sålde den att den var jätte bra och skrattade i bakgrunden och bara sa att den var jätte bra och snygg även fast den inte var det. för jag ville ju vara snäll mot killen och ge han min likadana bil gratis för jag inte använde den nå mer för jag såg att han inte var medlem. för att han skulle kunna behålla sina pengar han hade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var när jag var vid ett gänghus men jag visste inte att det var det. och då kom det några grabbar som jag frågade vad dom skulle göra, och då sa jag att ska ni slå ihjäl han, för dom sa att dom väntade på en kille. och då sa dom NEJ är du dum i huvudet och då fattade jag att det var doms gängmedlem och då drog jag. men dom följde efter och sa att jag skulle stanna. och då kom det ett annat gäng som blockerade min bil så jag var fast. för då kom en kille med baseboll trä och drog ut mig. och jag gick ut och jag knuffade han så att han föll med då kom hans kompis och tog mig och satte en pistol mot mitt huvud. men då sprang jag därifrån och spammade till polisen och det var därför jag vart bannad då för att jag spammade polisen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade inte behövt gå dit ens utan bara gått vidare. och att jag inte hade behövt slå han för det var ju dumt. men jag trodde ju bara att kontraktet skulle försvinna. men hade vi gått tillbaka i tiden hade jag gått dit. sagt att han inte skulle ha köpt bilen. skulle ha kollat upp från början med att kolla om han var medlem. annars hade jag sett det innan hade jag ju kunnat fråga ifall han ville ha min gratis. och sen om jag visste från början att han var afk så hade jag bara kunnat gå och inte sagt nå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska slås på allmän plats. men det visste jag redan men jag tänkte ju att han skulle få bort kontraktet ur sina händer och bort från skärmen. men han var ju inte ens medlem och därför kunde jag inte slå han.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka