Accepterad Benjy4k | Medlem ansökning (ReaperNSP)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benjy4k

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjy

Vad är ditt discord namn? 4k4k

Vad är ditt födelsedatum? 20 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed ali 20 år gammal och han är en ung kille som flydde från kriget i Somalia Ahmed kom till Sverige när han var bara 11 år gammal. I kriget dödades Ahmeds mamma och tog hans pappa ifrån honom han flydde till Sverige med sin farbror. Han hade en väldigt svår uppväxt hans farbror tog droger och drack massor av alkohol för att han var så ledsen över kriget i Somalia och att hans bror hade gått bort. ahmed hade det svårt att lära sig svenska hans farbror var väldigt fattig. Ahmed ville hjälpa honom med att känna pengar när han var 14 år. Han började klippa gräs för att få pengar att köpa sig själv kläder. Han hade inte så många vänner han hade bara två vänner som hete Abdi och Jaffar de var väldigt nära. Hans farbror kunde inte hitta jobb så de hade inga pengar nästan Ahmed sov hos sina vänner ofta Abdi föräldrar gillade Ahmed och de tyckte synd om honom de tog hand om honom som sitt egna barn. När Ahmed blev 18 Hittade han ett jobb som mekaniker han tjäna bra pengar när han hade samlat på mycket pengar startade han en egen bil firma. Hans farbror Adnan tog när Ahmed blev 19 han tog av droger. Efter ett tag så började Ahmeds firma gå i konkurs. Han började sälja droger vilket gjorde att han mådde dåligt han ville bara ha massor av pengar. De gick ett år han träffade en tjej som heter Elma Som var 1 år yngre än honom han blev jätte kär i henne. Han berättade att han sålde droger för att hon misstänkte något när han mådde dåligt hela tiden. Han var så kär att han slutade sälja droger de var inte enkelt för när man är inne i de är det svårt att sluta.. Ahmeds började bygga på ett företag som hete Cloudgruppen. De blev ett väldigt lyckat företag han blev rik. men han tyckte forfarande inte det var tillräckligt och fortsatte sina kriminella aktiviteter på sidan och växte mycket i den undre världen. Elma gillade inte det och lämnade Ahmed och då blev det bara värre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med genomtänkta och roliga scenarion för alla motparter samt realistiska och långdragna scenarion. Jag har kört mycket RP genom åren och har byggt upp en stor erfarenhet när det gäller att skapa roliga scenarion. och jag ser fram emot att dela med mig av min erfarenhet och skapa underhållande spelögonblick för alla

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man inte bara fokuserar på att vinna själv, utan också på att göra situationen intressant och rolig för alla som är med. Det handlar om att skapa ett bra Scenario med massa roliga realistiska och långvariga händelser, även om jag eller mitt gäng kanske inte vinner i slutändan. Det är viktigt att alla får en bra spelupplevelse och att ingen känner sig bortglömd eller överkörd. Så genom att tänka på vad som är bäst för alla inblandade, kan man verkligen göra spelet roligare och mer givande för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? t.e.x metagaming då man tar information man hört i ooc o använder det till sin egna fördel ig eller powergaming där man krockar och fortsätter köra i ett scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja mycket erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har alltid hög rp nivå o låter alla inblandade ha ett roligt scenario

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!
:unive:

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka