Nekad Benjy4k | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benjy4k

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjy

Vad är ditt discord namn? 4k4k

Vad är ditt födelsedatum? 20 December 2005

Berätta om din karaktär. Ahmed ali är en karaktär med en komplex bakgrund och ett liv som kriminell. Han växte upp i en tuff miljö där han var tvungen att lära sig att klara sig själv från en ung ålder. Han hade kanske inte alltid de bästa möjligheterna och vägledningen i livet, vilket ledde honom in på en väg av brott och kriminalitet.

Som ung kanske Ahmed blev involverad i mindre brott, som snatteri eller småstölder för att överleva eller för att vara en del av en grupp eller gäng i sitt område. Med tiden utvecklades hans brottsliga beteende och han började delta i allvarligare aktiviteter, såsom droghandel, rån eller andra typer av organiserad brottslighet.

Trots sin kriminella livsstil har Ahmed förmodligen också vissa moraliska komplikationer och konflikter. Han kanske känner skuld över vissa av sina handlingar eller har en inre strid med sitt val av livsstil. Kanske finns det också en del av honom som drömmer om att lämna det kriminella livet bakom sig och försöka hitta en väg till en mer laglig tillvaro, men han kan känna sig fast i den kriminella världen av olika skäl, som lojalitet till vänner eller hot från rivaliserande gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål är att utveckla min rp men även min karaktär. Jag vill utveckla mitt rp:ande så att andra får ett bra intryck på mitt rp:ande men sedan när jag har en hög nivå kunna lär nykomlingar till servern att också kunna ha en hög nivå på rp:andet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag ska inte bara spela för mig själv jag ska låta andra som är med i scenariot ha en bra upplevelse oxå

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? t.e.x metagaming då man tar information man hört i ooc o använder det till sin egna fördel ig eller powergaming där man krockar och fortsätter köra i ett scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja mycket erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jo jag håller alltid hög rp nivå

Nekad, använt sig av AI. Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka