Nekad Benjy4k | Ban Överklagan [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benjy4k

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198268413515/

Ditt Hex-ID: 76561198268413515

Vad är din discord tagg? 4k4k

Vem var det som bannade dig? ReaperNSP

Bild på banmeddelande: L.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tror att han valde o banna mig eftersom han inte vet varför jag gjorde det, och förstår det använde emotes endast för att jag var buggad och inte kunde röra mig framåt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog vård av svetlana när vården var klar kunde jag knappt gå laggade fram tills det tog stopp då valde jag att använda en emote så man sätter sig ner och går framåt när man ställer sig upp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker den är felaktig då jag inte använde den för att abusea, endast för att fixa mitt spel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 17 gånger tidigare och det var längesedan när jag var ny på unive, inte blivit det på något år

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja hade väll kunnat starta om spelet och kommer starta om spelet i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att starta om istället

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka