Accepterad Benjy4k | Ansökan till Servervakt [Lugge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Benjy4k

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad heter du på discord? Benjy4k#1385

Ange ditt födelsedatum 24 December 2022

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16-00 vardagar 16-03 helger

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem i kanske 4-5 månader

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/85e192b3ebf01b2446d75c75f5dc92b9 Har blivit bannad 10 ggr o c loggen var en missuppfattning

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en person som vill hjälpa servern på ett positivt sätt genom att genom att göra små jobb som underlättar staffs som att dva bilar som står mitt i vägen så de inte tar onödig plats på servern med massa trasiga och övergivna bilar, Och genom att revva personer som kanske dött av ett bugg eller av ett regelbrott (Såklart måste personen ha klipp) som tillexempel rdm, och genom att kicka alternativt banna personer som lallar och förstör rpn

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är en ansvarsfull och väldigt kunnig inom rollspelet samt mogen och aktiv

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en person som vill hjälpa servern o påverka den på ett positivt genom somsagt dva bilar mitt i vägen och revva folk som kanske dör av bugg och svbannar eller kickar personer som bryter mot reglerna och förstör rpn allmänt vilket jag inte vill ska hända

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption och abuse är att man använder sin SV roll till sin egna fördel som att tillexempel revva i scenario bara för att vinna det, Revva sig själv för man är hungrig, samt att dva andras bilar för att vinna scenariot,

Tillbaka