Nekad Benjoo | Medlem ansökning [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benjoo

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198339751688/

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin (Benji)

Vad är ditt discord namn? Benjoo#2520

Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Benji Scorpion han är en person som har en dålig bakgrund. Ända sen Benji föddes (2001-01-30) Så har han haft svåra tider med sin mormor. Han har haft en dålig uppväxt i city och har hängt med äldre kriminella. Benji börjar jobba på Postnord men det räcker inte för honom. I övrigt är Benji oftast glad men vissa dagar är sämre än andra. Då är han lite negativ och sur. När Benji var liten ville han bli kriminella. Nu på senare år har intresset ökat för mer som han ser fram emot att börja hos! Marcus liv låter perfekt men det han helst inte vill prata om är hans syster som tyvärr dog när hon bara var fyra år. Hon sprang ut på motorvägen uppe vid city och blev på körd av en lastbil. Dessa dagar då Benji är negativ och sur är oftast då han på minns om hans syster. Dessa dagar är Benji lättprovocerad och man vill helst inte hamna i konflikt med honom då. Då Securitas är ett jobb som man inte kan vara lättprovocerad i så får han kämpa extra hårt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive för att jag kan rpa och är en mycket erfaren spelare från tidigare och därför kommer jag bidra med mycket bra rp. Och ifall jag kommer in med bra rp så kommer också rp nivån höjas och då kommer alla på servern tycka det är roligare för ifall det kommer in folk som inte har erfarenhet så kommer folk tycka det är tråkigt då dem går ooc och liknande. Alltså tycker jag att jag borde bli medlem då jag kan tillföra glädje och mycket bra rp. Jag kan även bidra med bra scenarios eftersom jag upplevt ett antal perfekta scenarios på olika servrar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Dom har en bra multi-stad och seriösa rp spelare

Hur hittade du Unive? Igenom tiktok och twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att kunna komma så långt i kriminaliteten att jag inte behöver bry mig pengar och skaffa roliga scenarios både för mig och andra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli kriminell och göra det kriminella rpandet roligare och bättre. Bidra till en bra rp nivå i alla scenarion. Jag vill även se till att RPandet blir roligt både för mig själv samt alla andra som jag hamnar i scenarion med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka