Accepterad Benjoo™ | Medlem ansökning [Loke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benjoo™

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/minibenjo95/

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? Benjoo™#5062

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sven-erik Påhlman. Han är 71 år gammal och är singel. Han är väldigt snäll och han älskar att hjälpa till. Han är väldigt gammalmodig och ''hänger inte med i dagens samhälle.'' Hans favorit bil märke är självklart Saab. Han har en Saab från 61 (tror jag). Den är väldigt gammal men den är väldigt vacker. Han kommer från Stockholm och han har alltid bott där. Han flyttade till en stad (Unive) och han vet inte vad som väntar honom. Han är väldigt bil intresserad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vil bli Whitelist på eran server just då för att jag försöker hitta den rätta servern. Jag letar dagligen efter servrar att RP:a på men har inte hittat en ännu. Jag är väldigt intresserad av RP och jag har hört att eran server är bra. Jag spelade på Avail RP eller före detta Snöstaden RP. Det den servern visar är Poor RP och det är välidgt tråkigt. De flesta servrarna visar det och det är därför jag söker till er. Jag hoppas det är hög RP nivå på denna server och att jag kommer att spela här. I spelet som min karaktär Linus Larsson så kommer jag att att vara laglig och försöka att bli polis, blir jag tyvärr nekad på ansökan så kommer jag att vara Bennys eller köra solo liksom.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den har mycket spelare och den är bra. Den har unika scripts och 100 jobb.

Hur hittade du Unive? Jag har spelar på den väldigt länge och den är inte svår att missa.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa bra scenarion från båda håll och att hitta mig ett fint jobb.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Samma som frågan innan i guess.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka