Accepterad Benjoo™ | Medlem ansökning [cr0zz] (Appzy5)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benjoo™

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/minibenjo95/

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? Benjoo™#1337

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Linus Larsson. Han har brunt hår och bruna ögon och han bär ofta street aktig style på sig.- Han är född 1995 den 30 maj i Jönköping Ryhov. Han är uppvuxen i Jönköping men han flyttade sedan till Stockholm. Han flyttade just därför att han inte kände sig så trygg i Jönköping. Det var mycket skott lossningar och han var till och med rädd att gå ut på gatan. Han tycker att Stockholm är lite lugnare då han bor i stan i sin 3:a på 75m².
Han älskar bilar och har alltid varit intresserad av dem. Han älskar bilmärket BMW då han bara ägt dessa. Hans drömbil är BMW M4 Comptition i färgen Sakhir Orange. Han har jobbat som sjukvårdare och tidigare chef på Bennys i staden Multistaden. Han tycker inte om när folk inte kan bete sig eller när de är väldigt otrevliga.
Linus mamma gick bort när han var 3 år gammal. Han besöker hennes grav varje söndag i Stockholms stad Kyrkogårdsförvaltningen där hon ligger begravd. Linus har väldigt stark kontakt med sin pappa för att han vill att han ska må bra som möjligt. Hans pappa är 50 år gammal och bor kvar i Jönköping, han bor i en 2:a på 52m² i Rosenlund bredvid Rosenlunds badet. Linus är också väldigt intresserad av mat, han går på en matlagnings kurs varje fredag där han har en polare han lagar mat med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vil bli Whitelist på eran server just då för att jag försöker hitta den rätta servern. Jag letar dagligen efter servrar att RP:a på men har inte hittat en ännu. Jag är väldigt intresserad av RP och jag har hört att eran server är bra. Jag spelade på Avail RP eller före detta snöstaden rp. Det den servern visar är Poor RP och det är välidgt tråkigt. De flesta servrarna visar det och det är därför jag söker till er. Jag hoppas det är hög RP nivå på denna server och att jag kommer att spela här. I spelet som min karaktär Linus Larsson så kommer jag att att vara laglig och försöka att bli polis, blir jag tyvärr nekad på ansökan så kommer jag att vara Bennys eller köra solo liksom.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Alla unika scripts och erat rp.

Hur hittade du Unive? Jag hittade eran server genom mina vänner, de har tipsat mycket om eran server och jag hoppas verkligen jag kommer in. Men jag tror att jag kommer bli nekad pga min ålder men jag förlorar inget på det. Har också tittat på en streamer och verkligen sett att det är bra RP.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Rollspel ska vara mycket seriöst, man ska alltid använda sig av sunt förnuft och följa alla regler. Men det viktigaste RP messigt är nog att poliskåren ska vara mycket seriös. Ingen seriös poliskår inget bra RP. När man RP:ar kriminell ska man absolut inte abusea sitt vapen. IRL så använder man vapnet till att skydda sig själv och inte skjuta någon på torget för att de kallar dig busunge. Men alltså själva målet är väl att följa alla regler, att göra scenarion roligt från båda sidor, inte bara satsa på att man ska vinna allt. Men man ska alltid tänka med sunt förnuft.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skaffa massa med vänner. Vinna något event nån gång. Skaffa ett trevligt jobb. Scenarion. Kanske bli servervakt nån gång.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte längre.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka