Nekad BenjiZ4 | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BenjiZ4

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benji Eriksson

Vad är ditt discord namn? benjiz4

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Brody Kaelo 19år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rå, lojal, fighter

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hans pappa lämnade han och hans mamma när han var 4år det har suttit i länge och får honom att leta fadersfigurer och där med ser upp till de med makt men han ser heller utväg förutom gatan så han är bestämd efter att ha blivit tagen en gång av polisen när en av hans "vänner" golade på honom, att nu hitta folk som kan bli hans bröder och inte svika honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag letar efter en server med feta bilar, bra rp och sköna grabbar, och jag kommer göra det bästa jag kan i alla situationer för att behålla bra rp hela tiden sen hoppas jag på det tillbaka.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad jag fattar är det att man ibland måste vika sig för att nån annan ska vinna för man ändå måste var rädd för att dö om andra har överläge t.ex.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej försöker alltid ta regler med i mina val och främst se allt som verkligheten och läser alltid noga innan jag börjar spela.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Som alla andra rp servrar RDM Random Death Match när man dödar någon helt utan anledning alltså "Random" VDM samma med den alla servrar har den Vehicle Death Match när man dödar någon med fordon. Sedan FearRP som jag pratade om innan och att man är rädd för sitt liv som det vore verklighet i spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget speciellt

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka