Nekad Benjiygamer | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

1.benji

Aktiv Medlem
Meddelanden
370
Reaction score
65
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vanilla Unicorn

Vad heter du IRL? Benjamin

Vad heter du på discord? Benji_Gamer#3910

Hur gammal är du? 13 år

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 3 mars 2022

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Det jag kommer att utveckla inom jobbet är väll den sociala sidan att kunna träffas många på ett ställe dricka gott hänga osv. För att då utveckla den sociala rpn på då klubberna. I min syn på det så är det inte jätte aktiv att gå på då de nattklubber som finns i stan för att folk har annat för sig. Sedan så rpar jag ju Mc krim och tänker att man kan bygga en relation mellan de olika mc klubbarna på då en klubb osv. Sedan så kommer ju detta vara för de som även är icke krim på servern så att de ska kunna få ta del av detta utan att det bara ska vara en massa kriminallitet bakom det hela vilket jag tycker är roligare sätta att träffa nytt folk men samt att tjäna lite extra pengar till t.ex klubben.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? De erfarenheterna jag har är dom att jag har varit anställd på split sides när det väl fanns och då har erfarenheter från att hålla i en nattklubb och hur systemet funkar och hur man fixar stämningen osv.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är aktiv var dag minst 5 timmar så att klubben kommer att vara uppe ganska ofta för att både jag är aktiv men att de som jag anställer kommer även vara aktiva. Sedan kommer jag nog bli mer aktiv för att jag äger en nattklubb.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det kommer jag då jag har en mc klubb att sköta samtidigt så om jag inte blir anställd så kommer jag fortsätta.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte

Har du läst våra Regler? Yes!

Tillbaka