Nekad Benjiygamer | Chef-jobb ansökan [Galaxy] [Skyle] [Ben]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.benji

Aktiv Medlem
Meddelanden
370
Reaction score
65
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Galaxy Night Club

Vad heter du IRL? Benjamin Törnpil

Vad heter du på discord? Benji_Gamer#3910

Hur gammal är du? Jag är 13 år gammal irl

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sedan 3 mars 2022

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet genom att ha det aktivt var dag. Samtidigt så är jag President i en Mc klubb där vi känner att det kan vara en kul grej att äga en nattklubb. Jag kommer att låta min medlemmar jobba där för att kanske dra in en extra slant till klubbkassan men inte bara för att dra in pengar utan för att man ska kunna göra roliga scenarion på klubben och låta vissa kunna utveckla sin sociala rp men även min egen. Men inte bara mina medlemmar utan att man kommer kunna ha jobbet öppet för andra som kanske vill rpa på att man jobbar som t.ex bartender på en nattklubb osv. Om man ska kunna hålla uppe de så måste man ju vara aktiv där + att man ska även ta hand om sina kunder genom att kanske utveckla ett system där man kanske delar ut en vinnare med t.ex att personen får en hel kväll med gratis sprit för att man ska kunna utveckla ännu mer. Det jag hade kunnat utveckla mer är att man ska kunna hålla det strick att det inte ska förekomma någon kriminalitet om det är nån som är krim som jobbar där så ska det inte föra kommer t.ex vapen, droger osv. Sedan så ska man ju kunna skicka ut folk som inte kan bete sig inne på klubben för att den inte ska bli lalligt genom att placera ut säkerhetsvakter lite överallt inne och ute vid klubben.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? De erfarenheter jag har inom detta yrke är att jag tidigare samarbetat med en annan mc klubb som då hade Vanilla Unicorn. När jag jobbade där så var jag Säkerhetsvakt ansvarig, då höll jag koll så att alla säkerhetsvakter gjorde sitt jobb snyggt och ordentligt. Samt så var jag ju anställd i panelen så att jag kunde anställa folk som ville börja jobba så att det har jag också klämm på. Sedan så har man ju ett faktura system när man jobbar där för att kunderna ska kunna betala inträde och betala för alkohol osv. Det är ett system som jag vill förebygga inte ska abusas överhuvudtaget. Lite längre innan det så var jag säkerhetsvakt på Split Sides när det fanns som en nattklubb. Då hade jag koll så att fakturasystemet sköttes osv. Sedan så kan jag lite kommandon som tillhör detta yrke som t.ex /annons ... sedan att man kan använda sig av /twt för att skriva lite meddelanden i twitter för att dra in folk till Nattklubben.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara aktiv inne varje dag och då blir det automatiskt att man har klubben öppet för att man ska kunna göra roliga scenarion osv. Plus att jag är aktiv nu så de lär vara de samma plus att man då har en rolig sido grej utanför det kriminella.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart kommer jag att var kvar på servern om jag inte hade blivit chef. Ja man blir väll lite ledsen om man inte blir det men det är ju inget som ska påverka om man ska vara kvar eller inte.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej spelar ändast på Unive.

Har du läst våra Regler? Jag har lästa alla era regler noga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka