Nekad Benjiygamer | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.benji

Aktiv Medlem
Meddelanden
370
Reaction score
65
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199030330728/home

Ditt Hex-ID: 11000013fc7e568

Vad är din discord tagg? Benji_Gamer#3910

Vem var det som bannade dig? 2xyr

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är permanent avstängd från Unive: Anledning: Korruption inom yrke

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de valde att banna mig för att jag tog ut en mobil telefon ur polis förådet och sedan andvände den för mig själv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag spawnade in på station gick i tjänst men alla mina saker vart bort tagna så jag hade inget på mig. Gick sedan till förådet för att hämta ut batong, radio osv. Sedan så tar jag ut det men samt en telefon då får jag ett pm i chatten av 2xyr där han säger varför tog du ut en telefon. Då skriver jag tillbaka spawnade in med inget i mitt inventory. Då trodde jag att mitt inventory hade buggats. Sedan så gick det 1 min och sedan vart jag p bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är delvis mitt fel men samt staff fel. Felet jag gjorde va ju då det att jag tog ut en mobil telefon medvetet ur polis förådet för att jag trodde att det var en bugg att mina saker var bort men efter som jag har varit borta så visste inte jag att det hade varit en wipe medan jag har varit iväg så har ju jag inte kunnat haft koll på detta och då trodde jag att det var en bugg. Sedan är det ju i min syn inget korrupt med att ta ut en telefon ur det förådet och att perma ban var lite att ta i utan att man kanske hade kunnat ge t.ex en ban på några dagar utan inte en p ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja första gången jag vart bannad så vart hela min grafik buggad och då körde jag på några på piren utan att se dem och fick då en ban. Det jag lärde mig av detta var att jag ska stanna och invänta på att min grafik laddats in. Sedan vart jag bannad för en olämplig emote på station och då åkte jag på ban. Jag och min kompis visste inte vad det innerbar och testade då det. Det jag lärde mig var det att inte testa sådanna emotes på en som plats. Tredje var för att jag PG när jag flög med min bil in i en väg när det var nått litet på vägen som jag körde på och då flög. Det jag lärde mig så var det att jag ska ha bättre koll på vad som händer på vägen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annurlunda i det läget är väll då det att lägga tillbaka mobilen när han skriver till mig i chatten och att jag då lägger tillbaka den eller det att jag inte skulle tagit den från första början men då visste inte jag att det hade vart wipe och tog den för att det jag hade innan var borta. Sedan hade jag ju oxå då kanske kunnat fråga en av mina kollegor om man får ta dom eller inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det jag har lärt mig är det att jag inte ska ta grejer som man ska skaffa på eget sätt från förådet utan att det endast ska tas tjänsteföremål ur det förådet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det fattar jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka