Accepterad Benjiygamer | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.benji

Aktiv Medlem
Meddelanden
370
Reaction score
65
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199030330728/home

Ditt Hex-ID: 11000013fc7e568

Vad är din discord tagg? Benji_Gamer#3910

Vem var det som bannade dig? 2xyr

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är permanent avstängd från denna server. Andledning: Korupption inom yrke.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet snarare varför han bannade mig. Jag tog en mobil ur polisförådet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo, jag spawnar in efter att jag har varit borta i ca 2 veckor och märker de att jag inte har något kvar i mitt inventory och gå sedan för att fylla på de med de jag behöver för jobbet. Så då skriver han till mig ooc och frågar varför jag gjorde det och då svarade jag med att jag trodde att det var en bugg att mina saker var borta, vilket jag senare fick reda på att det hade varit wipe på allt medans jag har varit borta som jag inte fick reda på förens efter jag blivit bannad. Så jag skriver till honom ooc men han svarar inte. Jag fattar det som om vi kan snacka men han väljer att banna mig. Sedan när jag väl gör en överklagan nekar han den och ger mig ingen anledning utan jag får snacka med han i support och då ska han vara kaxig och säger att han inte behöver en anledning att neka mig och drar ut mig från support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var både en fel mitt fel att jag tog ut en telefon men jag tycker att det är mer hans fel för att han väljer att starta en konversation men sedan så svarar han inte när jag skriver tillbaka. För att jag sedan i efter han får höra av kompisar att han även har bannat en staff för att få sin första ban. Då tror ju jag att han kanske bara vill banna mig utan att snacka om det. Sedan tycker jag att man borde få en anledning på en nekad över klagan utan jag ska inte behöva hoppa support och sedan att han ska vara kaxig och inte vill prata om det väcker ju andra och mer tankar på att han bara bannade för att han ville och inte orkade prata om det. Sedan så vet jag att en staff, helper eller MA ska alltid ha ett gott bemötande och det kan jag säga att det hade inte den här grabben.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången jag blev bannad så åkte jag på ett larm på piren och min grafik inte hade laddats in så jag såg ingen på piren och då så körde jag på folk utan att jag såg dom. Det jag lärde mig av detta var det att om min grafik inte laddats in så ska jag stanna för att inte detta ska hände. Andra gången så var jag och min kompis i omkäldningsrummet på polisstationen och skulle testa emotes. Då testade vi en emote som vi inte visste vad den gjorde utan testade och den var olämplig för just den platsen. Det jag lärde mig var det att man inte ska testa emotes som man inte vet vad de gör på ett ställe som t.ex polisstationen. Tredje gången så var jag bannad för att jag inte rpade på skador, då jag skrev i telefonen ig och såg inte att det var en liten stolpe och körde in i den så att bilen voltade, jag kunde inte göra nått för att jag var inne i mobilen. Det jag lärde mig var det att jag inte ska skriva i mobilen när jag kör.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde gjort annorlunda kan ju varit att när jag såg att han skrev det ooc så kunde jag lagt tillbaka den, eller att jag då kunde frågat nån av min kollegor om de kan säga om jag får ta ut en mobil eller inte. Sedan kunde jag istället för att rpa mig fram om man får ta den eller inte så kunde fråga i en report om det är tillåtet eller inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig efter denna bannen är det att om man ska ta något som inteär polisföremål i förådet så ska man alltid fråga en kollega eller i en report så att man inte gör ett fel som kan leda till flera bans. Och att man kan hjälpa andra så att de inte gör samma fel och åker på en ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes box

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka