Accepterad Benjiygamer | Ansökan till Servervakt [William07, CrustLux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.benji

Aktiv Medlem
Meddelanden
370
Reaction score
65
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad heter du på discord? Benji_Gamer#3910

Ange ditt födelsedatum 13 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kan inte säga några direkt tider men kan säga att jag är aktiv var dag ig och på datorn.

Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit medlem på Unive sedan 3 mars 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har 6 bans gick er att bifoga, kom pm för bild!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts viktigaste uppgift är att hjälpa staff med att hålla koll så att inga regelbrott händer genom att staff inte kanske kan specca allt som händer så man kan väll säga att en sv's uppgift är att hjälpa staff att hålla servern "ren" från regelbrott. Sedan så ska ju en sv kunna ta sitt ansvar att inte abusea dessa perms och att de ska brinna för att göra sitt bästa för servern och att själv bidra med den rp som ska uppfyllas. De ska ska kunna bevisa för de kanske nya till servern hur man ska rpa för att ha kul själv plus att göra det roligt för andra som rpar. Om en servervakt ser något regelbrott och inte klippar och skickar in på förlängning så borde man inte vara servervakt för att man inte tar sitt ansvar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Varför jag vill bli servervakt på servern är för att jag har alltid tyck om att hjälpa folk med problem men oxå för att jag känner att jag kan ta det ansvaret igen som servervakt. Jag vill att alla på servern ska kunna utveckla sin rp till max samt min egen och då känner jag att det då och då finns vissa folk som inte känner det samma utan bara är där för att förstöra och göra det tråkigt genom att t.ex begå regelbrott. Så genom att bli servervakt så kan jag vara den som tar mitt ansvar och hjälper till med att banna/kicka folk som begår regelbrott eller bara förstör rpn på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ja, korruption/abuse kan vara nått som kan förekomma när man får dessa perms. som exempel så kanske man dör i ett scenario och då väljer att ressa sig själv för att kanske inte förlora. Sedan så kan man ju använda detta till en massa andra saker. Om det är någon som man inte tycker om ig så kanske man kickar/bannar personen för att man kan/vill. Sedan att man ressar folk utan klipp eller om man inte sett vad som har hänt kan kallas för abuse/korruption-

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka