Nekad Benjiygamer | Ansökan till Servervakt [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.benji

Aktiv Medlem
Meddelanden
370
Reaction score
65
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad heter du på discord? Benji_Gamer#3910

Ange ditt födelsedatum 13 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Aktiv var dag ig och på dc.

Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har 6 bans gick ej att bifoga, kom pm för bild!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att av belasta andra staff så att de kan ha fullt fokus på sitt eget arbete och då finns servervakerna där för att av belasta och att ha hand om mindre regelbrott som kanske staff inte ser och har då perms till att kunna t.ex banna, kicka osv för att folk ska lära sig att man kanske inte ska göra regelbrott om t.ex en staff inte ser det men att då finns det servervakter som kan göra detta istället för staff om de inte kan se det.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo, jag har varit servervakt innan på Unive och kände att jag kunde ta mitt ansvar som servervakt, sedan så sa ja gupp min servervakt och nu ansöker jag igen för att jag vill ta det ansvar som sv igen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Detta innebär att man som sv använder sina perms på ett sätt som är regelbrott, t.ex att du ressar någon som har varit i en skottlossning om det är din vän och han inte vill bli 12h så ressar du han så han kan ta sig där ifrån. Detta är då ett exempel på abuse/korruption.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka