Accepterad BENJIWLAKKKKK | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BENJIWLAKKKKK

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198319099225

Ditt Hex-ID: 110000115635d59

Vad är din discord tagg? benji.h.s.s

Vem var det som bannade dig? blaatanten

Bild på banmeddelande: Screenshot_2023-09-15_152624.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo för tydligen snacka vi om kriminalitet på piren efter som alla gör de dagligen det hade räckt med en varning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var med min vänner på piren och sen träffa vi en kille och fråga om han var medborgare osen frågade vi han om han var busig som man antagligen inte fick som någon tolka som regel brott.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag anser inte att det var felaktig ban men jag tycker ni kunde skött de på ett annat sätt tillexempel att ni kunde kicka o skriva anledning som varning först.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja min kompis hade tagit en bil sen hämta han u mig med den osen blev jag bannad i 1 timme. och jag har lärt mig av mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag inte skulle frågat om han var busig på allmän plats.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska tänka mer på vad man säger på allmänna platser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag begär inte att ni ska läsa.

Tillbaka