Accepterad BENJIWLAKKKKK | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BENJIWLAKKKKK

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198319099225

Ditt Hex-ID: 110000115635d59

Vad är din discord tagg? benji.h.s.s

Vem var det som bannade dig? akam_p

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2023-09-29_033301.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att vi var så mång och att det var två av oss som sköt ner en kille som kom och skulle rädda två döda och sen sprang jag ner och sköt den döda och kolla om han var död men det ansågs som shoot on sight men jag dödade ingen och jag sköt bara när dom var döda för och kolla att dom var döda helt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina vänner skulle åka till bladen och plocka sen så ringer en från yakoza till han som körde bilen och då hade dom blivit skjutna av bloods och ville ha vår hjälp jag ville egentligen plocka och jag sa det osså men dom lyssna inte sen åkte vi till yakoza o träffa dom osen skulle vi åka och hämta old riders döda för yakoza och old riders var med varan när dom blev skjutna sen skulle vi ta dom till sjukhuset så kommer en bloods bil och kör efter våra vänner som var framför i en annan bil sen körde dom ner vid motorvägen och sen stanna våra vänner för och fråga vad blood bilen ville sne hoppar dom ut me shotguns o börjar smattra sne drar vi efter dom och sen ser vi dom stå brevid och alla var typ döda redan sen kom vi och kolla om dom var döda sen tog vi våra till sjukhuset osen sa en killer från old riders att vi skulle upp i parkeringshuset för och vakta kropparna men jag döda som sagt ingen jag sköt bara när dom var döda.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag anser att det var fel för jag sköt inte on sight jag sköt bara efter dom hade dött för och kolla om dom var döda.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad 4 gånger dom 2 första minns jag inte tror det var när jag var jätte ny och inte visste hur man skulle prata, sen senaste gången blev jag bannad för jag hade tydligen snackat krim på prien men jag fråga bara om en killer var busig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag inte sköt dom döda kropparna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa att man inte får skjuta direkt även om folk har gjort så mot mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag begär inte att ni ska läsa.

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka