Nekad benjikungen | Polismyndigheten Ansökan [Oskar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benjikungen

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 19 September 2008

Vad heter du på discord? benjikungen#1121

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 85 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? kommer vara aktiv ungefär ca 3-4 timmar varje dag.

Vad heter du? filip fondelius

Hur gammal är du? 25

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja, jag har gått på simskola i ca 2 år och sen simmar jag på fritiden med massa kompisar :) eller juste jag har inga...

Varför vill du bli polis? jag vill bli polis pga att jag vill kunna hjälpa samhället och finnas där för folk som behöver mig. Jag har massa erfarenheter inom polisyrket som t ex att jag gått på polishögskolan i ca 2 år i stockholm.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? jag tycker det är bra att finnas där och visa att man finns där för samhället, det är också viktigt att du gör ditt jobb bra och noggrant.

Vad vet du om yrket i helhet? jag vet väldigt mycket som om att man ska teza i ben/rygg/mage, när du gör ett trafikstopp så ska du kolla upp bilen, ta körkort och legitimation, göra nykterhets test, kolla om personen är efterlyst osv. vet även vad t ex en LOB är vilket är Lagen om omhändetagande på berusad man, personen ifråga får då sitta i en fyllecell i 6 timmar och sova ruset av sig.

Har du några tidigare erfarenheter? jag har som sagt gått polishögskolan i stockholm i ca 2 år samt att jag jobbat som ordningsvakt i tunnelbanan och som dörrvakt utanför många klubbar, har även också varit polis assistent i andra städer vilket jag fått mycket erfarenheter av.

Hur är du som person? jag är en väldigt lugn och stresstålig person som älskar att arbeta och göra jobbet bra. På fritiden brukar jag träna för att bygga extra muskler för att kunna göra lite "tyngre" jobb.

Är det något vi bör veta om dig? jag har lätt för att bli väldigt sur men dock kan de också vara en fördel då man i vissa fall behöver vara rätt sträng o använda rösten väldigt mycket. För rösten är ju vårat starkaste vapen ;)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka