Nekad benjikungen | Medlem ansökning [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benjikungen

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/BenjiBuddha/

Vad är ditt namn i verkligheten? benjamin

Vad är ditt discord namn? benjikungen#1121

Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär ska föreställa en snäll och lugn person men han kan bli lite arg ibland men snabbt lugnar han ner sig men oftast så e han snäll ger folk skjuts om det behövs

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag tycker att det är en väldigt bra server och att jag rpar bra och jag vill köra mer på den och kunna jobba som folk i riktiga livet och om jag e polis eller något annat jobb så kommer jag göra mitt jobb bra och som polis så ska man ochså be på förstärkning om det behövs

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är att det är en bra rp nivå på typ alla i servern och jag tycker att det är viktigt a det är en bra rp nivå och det är det på unive och att det är så kul att spela på unive

Hur hittade du Unive? för typ 1 år sedan så hittade jag fivem och jag körde på några andra servrar men efter ett tag så hittade jag multistaden som sedan blev unive och det var så jag hittade unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna hjälpa människor i nöd och som behöver hjälp och att jag ska kunna jobba med vad jag vill

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att jobba med vad jag vill och att bara chilla men ändå rpa bra på servern och hjälpa människor

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? för tillfället så är jag whitelistad på en annan server och dom tycker att jag har vart en jätte bra whitelistad person

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka