Nekad benjiboss1 | Chef-jobb ansökan [GSP] [authors]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benjiboss1

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Biträdande chef på mekonomen

Vad heter du IRL? Benjamin

Vad heter du på discord? pro_beni#1072

Hur gammal är du? 15 år irl men min karaktär är 1996

Hur länge har du spelat på Unive? mer en ett år o har 700 timmar men hittar int hur läge jag har kört exakt

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer göra att allt blir så bra som mjöligt och att ingen bryter mott regler brott som t.ex. som korruption och att de ska va väldigt trevlig stämning och ha mycket respekt mot alla. jag kommer att kolla runt hur mina kollegor jobbar o bara anställa personer med bra rp o som är mogna och är seriösa men när jag ska anställa nån först så ska jag kolla om de är medlem o kommer ställa alla frågor som ska ställas helt enkelt så jag int anställer lallare eller korrupta personer.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat som meko innan och sjukväradre o taxi o mer så jag har mycket erfaren mvh.

Hur ofta kommer du vara inne? minst 2-6 timmar varje dag eller mera de bror på.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja efter som jag tycker att unive är den bästa serven som finns o om jag int blir Biträdande chef på mekonomen så kommer jag rpa mest på min krim karaktär.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej och kommer aldrig göra det.

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka