Nekad BENJI97 | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BENJI97

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199171243022/

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin Karlsson

Vad är ditt discord namn? Tomatsås#3037

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustav Holt och han är 22 år och fyller år 8 mars 1999. Gustav är ute efter att bli framgångs rik och hitta mycket vänner. Men han vill även bli krim och göra lite olagligasaker som tillexempel att sälja droger och mycket annat. Han letar även efter folk han kan bilda ett gäng med i.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att kunna jobba och kunna vara kriminel och göra saker som man kanske inte får om man inte är medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är för att det finns många kompisar att spela med och man är aldrig ensam.

Hur hittade du Unive? Genom kompisar och flera Streamers.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att hitta flera vänner och att bli chef på Mekonomen eller bli krim

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att ha roligt på serven och vara så aktiv jag kan

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte nu men förut så var jag med i ortenwave men jag slutade och började med unive istället

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Utveckla mer! Stick ut från mängden, skriv något annorlunda! Ansök igen om 24h!

Mvh ZevenDot3
[Aktiv medlem]
[Chef på Saras Bil & MC]
[Servervakt på Unive]
[Ex Trainee]
[Discord - ZevenDot3#1348]
[Öppna snabba DM/PM]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka