Nekad benji321 | Medlem ansökning [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? Storebror_kanin

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Calle Olle 45år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, trevlig, hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min Karaktär heter Calle Olle och han är 45 år gammal och bor i en gränd i Göteborg. Han är en väldigt glad och rolig hjälpsam person. När Calle var 13 så var det en mobbare i hans klass som mobbade en liten ny kille i hans klass men som den hjälpsama killen Calle var så stog han upp honom. Men hans glädje kommer från hans barndom som var fantastisk enligt honom för att han fick allt han ville ha i livet det var en fin A-traktor och trevliga och roliga Släktingar mer krävde inte Calle i livet. Calle har också ett extremt stort intresse utav bilar För att hans farfar och morfar höll ofta på med bilar och meka med dem så har Calle också fått göra det ibland därför har han ett sådant stort intresse av bilar. I framtiden vill Calle jobba på Mekonomen och fixa bilar eftersom att han har gjort det i hela hans liv så känns det som ett perfekt och bra jobb för Calle. Senare efter det så vill även Calle skaffa familj och bo i en fin stuga i skogen med två hundar och barn. Vid den stugan ska det finnas ett stort garage med massor av Calle favorit bilar några av dem är en gammal Chevrolet Impala och en Lambroghini urus.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra Social rp, Bra FEAR Rp och rolig rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska spela för att vinna scenarios utan låta andra också vinna scenarion

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, men det var väldigt länge sedan jag blev bannad pga jag har tagit en 6 månaders paus från dator och annat

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, FEAR RP, NLR, VDM

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, Jag har varit medlem i unive sedan 2023 och kan rpa mycket bra.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
så ändrat nu, Tack för informationen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka