Accepterad Benji155 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Mway

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
116
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198351316955

Ditt Hex-ID: 1100001174ef7db

Vad är din discord tagg? 1Mway#2685

Vem var det som bannade dig? Banda

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-03-24 152855.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag prata med fönstret uppe, och det är sant det är fail rp för att irl så snackar man typ aldrig med fönstret uppe, och jag förstår varför han gjorde det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle till Vianor och fixa min bil så att den skulle bli mattsvart, och då kommer det en grabb fram till mig och säger "byter du denhär bilen" och jag sa ja elelr något kortfattat och stack inte liksom meningar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag själv tycker den var inte felaktig eftersom man snackar inte med fönstret uppe, men dock tycker jag att man växlar 3 ord med någon spelar det kanske inte så stor roll ifall man glömmer att dra upp fönstret, men jag förstår att det var fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad 5 gånger tidigare för jag delar liksom bans med min brorsa eftersom att vi har samma ip och det är mest lall bans och typ powergaming eftersom det var när jag börja rp då man inte visste hur man skulle rp och då ledde det till lall, men dom bans sen har jag lärt mig av och jag har inte blivit bannad av lall igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att dragit ner rutan eller inte snackat med han, och jag skulle kunna ha sagt att jag inte hörde han när han snacka med mig, för det leder till en högre rp nivå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, och det kommer inte ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka