Nekad Benji155 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Mway

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
116
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198351316955

Ditt Hex-ID: 1100001174ef7db

Vad är din discord tagg? QueZ#2685

Vem var det som bannade dig? 1.Rajan

Hur lång tid var din ban? 6 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-02-27 031023.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag rpade inte på skador, efter jag körde in i en vägg inte jätte snabbt men förstår ändå vitsen varför staffsen valde att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på klubben och så skulle jag köra iväg och då blev det den där boosten på bilen att den gasar skit fort och då kunde jag inte bromsa och då körde jag in i en vägg och sen baka direkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban eftersom att jag gjorde fel och att det var ett misstag av mig att göra som jag gjorde och det kommer inte att hända igen jag kommer tänka efter.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 5 gånger tidigare men det står 10 för min brorsa har också blivit bannad och 2 av bannsen tror jag va lall eftersom när man inte visste hur man rpa och 1 är powergaming asså denna ban och 2 andra är typ lall också kommer inte ihåg så bra men tror att det var så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att rpat på skador och att inte ha kört bilen eftersom det var det som skapa banen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig mycket av denna ban att rpa på skador och att inte gasa så fort, men det var inte mening men ta det mer lungt kortfattat

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka