Inaktuell Benji155 | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Mway

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
116
Vad är ditt namn i verkligheten? Ben

Ditt discordnamn: QueZ#2685

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2009

Varför ska just du bli staff? Jag är en väldigt trevlig person bemöter alla på rätt sätt och är alltid den som är aktiv, jag är också väldigt opartiskt så det spelar ingen roll ifall det är min kompis som jag bannar eller inte, jag är också en person som är mycket ig och i dc är redo på att vara aktiv inom staff teamet plus att vara trevlig mot alla, Jag kan också väldigt mycket inom regler plus att jag är lugn i support, jag ska avar ärlig och säga att jag har gjort fåtals regel brott men det var i början när jag lärde mig rp, men man måste göra fel för att lära sig, och nu kan jag lova att jag aldrig kommer bli bannad igen, men det är inte detta det går ut på att vara staff det handlar om att vara en bra person med mycket stake och tål mycket kritik som t.ex ifall man bannar någon som tycker att det var fel att man banna hen, så måste man va redo på att ta kritik, men det är det staff arbete går ut på, Jag kan säga några positiva saker med mig, och just varför ni ska välja mig, när jag går in för något så gör jag det med 100% jag har också väldigt mycket erfarenheter inom staff, kan dom flesta commandsen och vet hur jag ska bete mig i vissa lägen. Jag vill också hjälpa och göra så att servern blir större plus att alla som är inne och lallar blir bannade/kickade, och att jag ska hjälpa så att servern ska bli en bättre plattform, men den är redan bra men kan alltid bli bättre, Jag vet också hur man ska ta jobbiga situationer när t.ex man sitter i support och så pratar alla på mun på varandra och du mutar man dom som snackar och låter 1 och 1 prata så man får höra hens sida av situationen. Jag vill också höja rp nivån på folk som inte kan bete sig och hjälpa till med frågar som folk undrar om, jag tycker att när man är staff så är det viktigt att vara aktiv i support och ig. För staff innebär inte bara att man ska banna banna banna, det handlar om att man ska hjälpa servern, med frågor och jag säger inte att man inte ska banna som staff såklart man ska göra det, men det utgår inte bara på att man ska banna, det handlar också att man ska svara på fråger som folk ställer och buggar som folk skickar ut och förslag och sen ifall man tycker att det är ett bra förslag eller att det är en bug som stryper rpn så förmedlar jag det till Limpis/Philip. Den största delen varför jag vill bli staff på Unive är för att jag gillar rp nivån men den går att höja plus att jag gillar hur staffsen arbetar att dom inte stressar och bannar direkt att dom har tålamod. Och jag vill tillägga att jag kommer alltid visa hänsyn och respekt till alla medlemmer/icke medlemmar. Jag kan förklara kortfattat varför jag ska bli Staff, jag är opartisk jag tar in vilka som helst i support det spelar ingen roll vem det är, jag är snabb på ban överklagor, plus att jag är redo på att ta kritik/stress.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 5-7 timmar och på helger 9-12 timmar, men då går nästan hälften till ig, om inte mer och resten till dc, för jag tycker det är viktigt att vara mycket ig och vara i support och hjälpa folk som behöver hjälp, som t.ex ig när något gänghus att man inte har fått in sina nycklar det är ganska jobbigt och då blir det bättre rp att man är snabb och fixar nyckeln samt att i support är det också viktigt att vara aktiv i för ifall nån behöver akut hjälp att någon kanske gjort terrordåd på piren, och ingen staff va på den platsen som kunde banna då är det viktigt att man är snabb ig i /help och i /report samt i support.

Hur länge har du spelat på Unive? 3,5-5 månader men jag har spelat på olika karaktärer och en annan dc för länge sen sen tog jag en paus, men då hette det inte unive det hette Multistaden, plus att jag tog en lång paus från Fivem och satsa på skolan, sen nu har jag börjat igen spela på unive, och kommer fortsätta tills jag dör!

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag kan somsagt alla commands eller iallafall dom viktigaste, plus att jag vet exakt hur jag ska bemöta någon på rätt sätt, och att inte vara otrevlig, det blir bara tråkigt för dom som rpar att man är otrevlig när hen kanske har blivit bannad och är ledsen, det försämrar bara själva händelsen, jag skulle säga att jag kan mycket inom staff team och att mig kan ni lita på att göra rätt och att vara snäll mot alla och bemöta dom på ett rätt sätt. MVH QueZ, jag kan visa dom commands jag kan och förklara vad det är. Detta är inte en sån stor del i staff teamet men jag är servervakt och då har jag ändå fått en uppfattning om när jag ska banna och jag måste alltid ha klipp/bevis på varför hen blev bannad, så att ifall hen hoppar support och då måste jag ha bevis och visa, men jag skulle säga att jag kan alla commands plus att jag är bra i jobbiga situationer som t.ex att det är ett scenario där det är ett rån, då bannar jag inte direkt bara för han gör dåliga saker, då väntar jag tills scenariot är klart och ber hen att hoppa support och berätta varför hen gjorde som hen gjorde.

/spec (id) (speca den personen)

/specoff (sluta speca personen)

/ooc (text) (skriv något som alla spelare kan se i ooc chatten)

/sc (text) (skriv i staff chatten)

/addkey (nyckelnamn) (ge en nyckel)

/noclip (bli onsynlig och du kan flyga runt)

/announce (text) (skriv ut ett medelande till alla spelare)

/clearchatforall (tar bort alla meddelande i chatten)

/setjob (id) (jobb id) (lägga till någon på ett specifikt jobb)

/banhistory (id eller hex) (se personens tidigare bans)

/goto (id) (gå till den personens position)

/freeze (id) (man fryser en person)

/m (id) (text) (skriver Pm till en person)

/tpm (sätt gps på mappen) (gå till där gpsen är placerad)

/dv /du raderar ett eller flera fordon) (delete vehicle)

/svban (id) (anledning) (banna en person i 60 minuter)

/togglename (se alla spelares namn)

/toggleid (se alla spelares id)

/ban (id eller hex) (längd) (man bannar en person från servern i en vald tid)

/kick (id) (anledning) (man kickar en person från servern)

/who (id) (kollar personens roller)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, Mvh QueZ

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka