Nekad Benji155 | Ansökan till Servervakt [Ankan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Mway

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
116
Vad är ditt namn i verkligheten? Ben Shaaban

Vad heter du på discord? QueZ#2685

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar upp äter min frukost sen åker jag till skolan sen kommer jag hem och spelar kanske 3-4h sen går jag på träning på tisdag och torsdag, sen så på vardagar är jag aktiv kanske 3-5h och på helger 5-6 kan bli mer men på söndag har jag träning, sen ibland måste jag plugga så det kan bli 2-4h också men det är bara ibland men sen äter jag middag och sen sover jag och gör om det

Hur länge har du varit medlem på Unive? 3-4månader kommer ej ihåg

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 7 ggr men min brorsa spelar också och har blivit bannad men utan han kanske 3ggr för vi har samma ip. https://www.unive.se/attachments/screenshot-2023-01-26-053557-png.7375/

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att hjälpa servern med att bli en bra plattform som t.ex ifall någon inte beter sig på piren eller torget you Name it, då kickar jag och ifall hen fortsätter får den en ban i 1 timme och ifall det behövs mer så säger jag till en högre uppsatt och jag kickar först som en varning men såklart ifall det är tillräckligt grovt så bannar jag.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill hjälpa denna platfrom att bli större även fast den är stor, och jag vill att staffsen ska ha lite enklare för sig så t.ex ifall nån lallar så bannar jag och så dom inte behöver slösa tid på det, och så att ingen tycker det blir tårkigt för man blir t.ex slagen och blir på körd osv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En servervakt har inte så många perms men tillräckligt för att kunna abuse ganska grovt, som t.ex vi säger jag är i ett scenario i en skottlosning och så blir jag dödad av min vän han ska t.ex reloada vapnet och så står jag där så jag blir slagen och dör då får inte jag ressa istället klippa och hoppa support och fråga om ress eller en grövre abuse t.ex man har varit u en skottlosning och så dör man och sen ressar bara för att inte vara 12ad

Bilden kom inte upp kan skicka här när jag kommer hem från skolan

nekad, vill att du utvecklar dina svar på "Förklara vad för uppgift en servervakt har." "Varför vill du bli servervakt på servern"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka