Inaktuell Benji155 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Mway

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
116
Vad är ditt namn i verkligheten? Ben

Vad heter du på discord? QueZ#2685

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Att det känns bra att hjälpa till servern att växa och att göra så att det blir roligt för alla att Rpa på den, jag vill att hjälpa till också att göra så att det blir mer medlemmar snabbare och att hjälpa till ig att t.ex banna folk och hjälpa till i /help, det kommer underlätta för alla staffs ifall jag t.ex hjälper till att banna folk som inte kan bete sig och att hjälpa till att göra så att det blir roliga scenarion på servern, ja ghar alltid velat bli MA för att kunna hjälpa till och att ta intervjuer med folk som vill bli medlemmar jag vill inte bara vara medlemskap Ansvarig bara för att hjälpa till ig jag vill också göra det till en bra plattfrom i dc också.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är aktiv och bemöter folk på ett bra sätt jag är även aktiv ig och kommer vara aktiv inom dc att ta intervjuer, jag kan också väldigt mycket inom Perms och jag har väldigt bra tålamod och blir inte lätt stressad så t.ex ifall nån tar intervju och blir arg för att hen blev nekad så kommer jag prata med hen i lugn ton och säga varför hen blev nekad, jag är också bra ig att alltid ifall nån skickar klipp till mig när hen blir rdmad, så bannar jag inte bara för att jag såg på klippat att hen blev rdmad jag kollar även från den andra sidan av mytet så att jag får en uppfattning vad som har hänt, där är jag också väldigt lugn och blir inte lätt arg, så att ifall hen blir bannad så berättar jag varför och tar det också med lugn ton, Jag bemötar alla på ett bra sätt kortfattat plus att jag är väldigt aktiv om dagarn cirka 3-4 timmar på vardagar och cirka 4-6 timmar på helger så att det underlättar så att det kommer in mer medlemmar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra människor på ett bra sätt och tänka ifall en själv var i den sitsen som t.ex ifall jag skulle ta en medlem intervju då förstår jag att hen är stressad och då tar jag det lugnt och tar det i den tid hen vill, så att he ninte blir mer stressad. Jag skulle bemöta en människa på detta sätt att jag börjar med att dra in hen i ett medlems intervju rum och sen prata med hen och så frågar jag ifall he nvill ta intervjun nu eller senare ifall det är jobbigt, och ifal lhe nsäger nej så säger jag att jag kan ta det långsamt så känn dig inte stressad.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag som MA ska kunna alla regler, och ifall hen inte skulle kunna dom skulle jag berätta dom för hen, det beror på hur mycket hen kan, sen ifall he nblir medlem så skulle jag berättat att ifall du inte följer dessa regler så kommer du få en ban om det är tillräckligt grovt annars en kick först. Betydelsen är att man är mogen och vet hur man rpar och inte lalla runt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Det ska kunna rpa och inte lalla med folk. ifall hen har en röst som inte passar hens karaktär så måste hen ha voicechanger och ha voicechanger så att den passar karaktären och att en medlem ska ha ett krav att följa alla regler och att inte vara elak i onödan ifall det inte behövs, jag anser också att en medlem ska veta vad hen ska göra ifall hen ser någon vdm hen eller någon annan att klippa och hoppa sup. Och att en Medlem ska under intervjun inte vara otrevlig för att hen blir nekad eller att inte hetsa och be om att bli godkänd.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att ta intervjuer och att vara trevlig och att bemöta folk på ett bra sätt och inte vara otrevlig, som t.ex tar en medlemskaps intervju och så kommer det in en lallar som skriver n-ordet osv då har jag ansvaret att klippa och skicka in till staff och hoppa support, och att ig inte vara hetsig ifall någon har gjort fel, att ta det i lugn takt och prata ut om det, aldrig vara elak mot en medlem eller någon på servern, Jag har också ansvaret att ta in mer medlemmar på servern och att ifall någon ig inte beter sig så ber jag hen i /m hoppa support efter scenariot ifall det är det eller att ifall det inte är ett scenario hoppa suport direkt, sen har jag också ansvar över att göra så alla vanliga medlemmar beter sig och inte lallar runt osv.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag går på fotboll och har träningar tis - tors kl 18:30 - 20:00 kl 19:30 - 21:00, sen ifall det är en vanlig skol dag utan träning så spelar jag cirka 3-4 timmar på en vardag och på helger 4-6 om jag inte är sjuk.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag är väldigt aktiv och väldigt kunnig inom intervjuer osv. och ifall jag blir godkänd ska jag försöka mitt hårdaste att få in så många medlemmar som möjligt som kan rpa och är mogna såklart.

+Rep du skulle passa bra som Medlems ansvarig redan som sv gör du de bättre än bra så jag skulle säg att de skulle vara en ära att ha dig i Medlems ansvarig teamet ❤️ Mvh från Mano

+Rep Riktigt Bra ansökan och väldigt mogen grabb, han skulle passat bra i MA teamet och ni skulle bhöva han för han är väldigt aktiv inom Unive och har ett stort hjärta för det! och när han gör något gör han det 100%

+REP Bra på att rpa och bra på att ta ansvar och duktig inom att vara snäll och skulle passat bra i MA teamet MVH Isak, du förtjänar verkligen MA!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka