Accepterad Benji1337 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benji1337

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198320771071/

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin Persson

Vad är ditt discord namn? svampbob#5906

Vad är ditt födelsedatum? 28 September 2008

Berätta om din karaktär. Thomas Karlsson. Jag är inte vältränad och har nästan ingenkondition. Jag är ursprungligen från Sverige och jag är 21 år gammal och är född år 2000. Båda mina föräldrar är från Sverige de heter Britta och Peter är födda år 1976. På fritiden gillar jag att kolla på Fotboll. Mitt favoritlag är Arsenal jag har hållt på dom jätte länge. Min favoritspelare är Cristiano Ronaldo. Han är också ganska snygg. Jag är väldigt sprallig med mycket energi samt umgås jag med vänner på fritiden. Mina vänner heter Abdi och Mohamed. Jag gillar smashade hamburgare och jag har fått inspiration från en resturang på TT som heter BABAS med hans hamburgare. I servern vill jag bli polis eftersom jag gillar att hjälpa samhället och att det känns tryggt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? När jag blir medlem vill jag bli polis eftersom jag gillar att hjälpa samhället och att det känns tryggt. När jag är medlem kommer de vara svårare för mig att bli polis eftersom att jag inte är så vältränad. Men ifall jag lyckas med min dröm vilket jag hoppas att jag kommer göra. Så kommer jag att hjälpa personer på gatan om de ej har mat eller skadat sig eller om de är döda.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med ett tryggt samhälle eftersom att jag kommer vara polis. Jag kommer också bidra med seriös Roleplay.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär Förmågan att förstöra varandras resurser ger en annan känsla av tillfredsställelse till båda sidor av konflikten. Den blockerade viljan kan släppas, och du kan uppleva en känsla av makt den maktlösa situationen. Den andra partens förlust bokförs som egen vinst trots att de faktiskt inte bidrar med någon egen vinst.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på två ställen dels på serverlistan i FiveM och en streamer som spelade på servern kommer inte ihåg vad han heter men när jag kolklade på han så ville jag också spela på den servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka