Accepterad Benji1337 | Ban Överklagan [Hannes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benji1337

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198320771071/

Ditt Hex-ID: 1100001157cdfff (Hex)

Vad är din discord tagg? svampbob#5906

Vem var det som bannade dig? Hannes.^5

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Helt ärlig vet inte de var bugg jag föll genom bron sen flög upp och åkte in i ett träd och rpade inte på det eftersom att de var liksom en bugg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åker bilen på motorvägen mot mitt hus i sandy men så plötsligt faller jag genom en bro flyger upp och in i ett träd sen så rpar jag inte på det och hämta en annan bil från garaget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker det är en felaktig ban eftersom att de är liksom en bugg ifall jag hade åkt in i ett träd så hade jag ju självklart rpat på de.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 6 tidigare powergamening men de har jag accepterat och innsätt att jag faktist gjorde fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vetefan typ ba rpat på buggen o låtsats som att inget hänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja rpa på buggar också

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka