Accepterad Benji1337 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benji1337

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198320771071/

Ditt Hex-ID: 1100001157cdfff (Hex)

Vad är din discord tagg? svampbob#5906

Vem var det som bannade dig? mercy

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han bannade mig för att jag råkade baka in i en byggnad/staket när vi skyndade oss ifrån ett gäng som riktade vapen mot mig o dom som satt i bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag o mina polare åker i bilen o jag ska visa en av dom vart detta gäng hus ligger o jag visar sedan så börjar dom rikta mot mig o bilen. sen så springer vi iväg o sen blir jag temorärt bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att den är de efterosom att ifall detta skulle skett irl så skulle de ske exakt lika dant ut tror jag för ingen liksom dör av en liten krock i ett stacket tycker jag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Några små bann bara typ en powergaming som skedde som var riktig o andra är typ bara ifall jag har slått någon.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat slippa åka in i staketet o köra bättre typ inget annat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Lite faktist att liksom köra bättre i sånna tillfällen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka