Nekad benji12314 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benji12314

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198862347823/

Ditt Hex-ID: steam:110000135c4ae2f

Vad är din discord tagg? bygg per

Vem var det som bannade dig? Crinkz2008

Bild på banmeddelande: Namnlös.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att han är för ung och vet inget bättre (2008)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag är ganska ny och håller på att lära mig allting tycker jag har blivit mycket bättre men såklart har jag saker att lära mig. jag frågade vad är ditt id ingame.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde ju inte ens fel, det är det som är så sjukt jag frågade vad är ditt ID VAD ÄR DITT ID kom igen 3 dagars ban för det. i så fall får du förklara vad som e fel med det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad en gång förut och det var för att jag hade olämpliga kläder, hade nyss varit på skattjakt och hade kläderna kvar på för att jag skulle rädda min kompis som svimmade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte fråga vad är ditt id in game.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte fråga om ID in game

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Nekad endast en ansökan på 24h! Hjälper ej att du skapar ett nytt forum konto.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka