BenjaminKarlsson | Whitelist ansökning [ALB The Pinne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

karlsery

Erfaren Medlem
Meddelanden
3,246
Reaction score
776
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199152286620/

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin Karlsson

Vad är ditt discord namn? BenjaminKarlsson#9645

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2007

Berätta om din karaktär. Min gubbe heter Benjamin Karlsson och hans personlighet är mycket aggressiv, men han gillar att köra bil, hans tillväxtupplevelse var mycket svår. Han blev misshandlad av sin alkoholiserade far när han var barn. Pappa lämnade honom när han var tio år gammal, och han har varit en brottsling sedan dess, men har långsamt eskalerat. Hans mamma lever fortfarande, men har inte sett henne på länge. Han vet inte var hon bor eller var hon är. Han är från Sverige och föddes i Sverige. Han tyckte om att stjäla saker när han var ung och blev mycket bra på det. Men pappa stoppade det. Han kan inte komma ihåg sin mor som ett barn, för hon kommer nästan aldrig hem, för att hon inte gillar sin far. Nu deltar han bara i sina egna spel, och resultaten har varit mycket bra hittills. Han har tjänat en bra inkomst, men hans inkomst blir större och större, så han vet inte hur länge han kommer att leva.

Varför ska just du bli whitelisTad? Jag vill bli whitelisted eftersom jag spelar väldigt ofta och jag bidrar med många roliga och seriösa scenario. Jag har bra RP och vill få whitelist då möjligheterna blir större och RP nivån kan alltså också öka. Jag spelar väldigt mycket och finns inte längre så mycket att göra då jag ej har whitelist. Jag kommer bidra med att förbättra servern genom att skapa scenarion med hög RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Ni har en grym community som jag väldigt gärna vill ta del av så mycket som möjligt. Har fått otroligt mycket hjälp de senaste med hur allt fungerar och vill gärna ge tillbaka det på alla sett jag kan. har även spelat nu rätt länge på denna servern och vill få bättre jobb som man tjänar mer på.

Hur hittade du Unive? några pollare på discord spelade det och så såg jag det på deras status

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill skaffa kompisar som jag kan hänga med när jag vill och åka runt med på bilträffar och vara trevlig och kunna hjälpa folk om de behöver hjälp.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar inte på någon annan server på fivem

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka