Nekad BenjaminKarlsson | Ban överklagan [Ahmatooo_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

karlsery

Erfaren Medlem
Meddelanden
3,244
Reaction score
774
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199152286620/

Ditt Hex-ID: 1100001470ccb9c

Vad är din discord tagg? BenjaminKarlsson#9645

Vem var det som bannade dig? sEtH sen shlajfer

Hur lång tid var din ban? 12 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: sv-abuse ~sEtH. Återstår: 11 dagar 11 timmar 38 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror dom bannde mig efterson jag hade indragen wl och sv och när jag blev rdm:ad så skulle jag banna honom jag jag fattade ju inte att jag hade indragen wl och sv så jag bannde honom i 30 min sen blir jag bannad för sv abuse eftersom jag inte hade sv i dc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde förbi en polis i 200 till 250 sen jagar dom mig jag sladdar rätt in i ett träd och kör där i från och poliserna får mig sen och tar mig till fängelset i 60 min och när jag va där i in min blir jag bannad i 30 min och kände det är lugnt jag väntar i 30 min och fattar inte att dom tar bort min sv och wl i dc och efter 30 min går jag in och blir rdm:ar av en snubbe sv bannar honom i 30 min han skriver till mig på dc varför bannar du mig din mamma kn'llare och 10 efter blir jag bannad för sv abuse eftersom jag banna honom utan sv roll i discord som jag inte visste om

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va en rätt och felaktig ban för jag visste inte om att dom tog mina roller i dc och när jag blev bannad tycker jag att dom bara skulle kicka mig för sv abuse och om det händer igen så banna mig eller så skulle dom tagit bort min sv in game så skulle detta aldrig hänt

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min första banning blev jag bannad av att jag sa aj till min kompis efter jag blev skadad i bilen men det visade sig att dom inte hörde det
min andra körde jag från en plats för fort när vi hade krockat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunnat kolla dc och sätt det och skita i och banna honom bara lägga en /report och hans id istället för och banna utan roll och detta ska inte uppstå igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att kolla dc mycket mer och lära som om man blir bannad så tar dom rollerna även vad man gör och inte reporta utan roll och detta ska aldrig mer hända igen jag lovar er

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka