Nekad benjamin_dryth | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fakebenne!

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? benjamin

Vad är ditt discord namn? 𝙁𝙖𝙠𝙚𝙗𝙚𝙣𝙣𝙚

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Alexander Larsson, född den 30e maj 1995, är en komplex och hänsynslös individ som har snärjt sig djupt in i den kriminella världen. Redan från unga år visade han tecken på rebelliskhet och ett starkt motstånd mot auktoriteter, något som snabbt eskalerade till allvarligare beteenden. Uppväxt i en turbulent miljö präglad av fattigdom och bristande förebilder, sökte Alexander tidigt spänning och tillhörighet i gatugäng.
Hans brottsliga karriär började med småstölder och vandalism, men utvecklades snabbt till mer avancerade och våldsamma brott. Genom skicklighet och en obeveklig vilja klättrade han snabbt i de kriminella hierarkierna. Alexander har varit inblandad i allt från narkotikahandel till organiserade rån och penningtvätt. Hans rykte som en obarmhärtig och strategisk ledare har gjort honom både fruktad och respekterad inom de kriminella kretsarna.
Med en intelligent och beräknande natur använder Alexander teknologi för att planera och genomföra sina brott, vilket gör det svårt för myndigheterna att fånga honom. Han är expert på att täcka sina spår och använder avancerade krypteringsmetoder för att kommunicera med sina medbrottslingar.
Trots hans framgångar inom den kriminella världen lever Alexander ett liv fyllt av paranoia och konstant vaksamhet. Han vet att varje felsteg kan leda till hans undergång. Polisen har gjort flera försök att gripa honom, men hittills har han alltid lyckats undkomma.
Alexander Larsson är en man vars liv präglas av faror och ovisshet, där varje dag är en balansgång mellan frihet och fängelse. Hans historia är en påminnelse om hur djupt och farligt det kriminella livet kan vara, och hur svårt det är att bryta sig loss när man väl har fastnat i dess klor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp med roliga senarion och göra så båda parterna har tid och jag vill bli whitelistad för att enklare utveckla mitt rp:ande. Jag är mogen och lall är självfallet inget jag sysslar med. Jag strävar efter en bättre rp upplevelse och tror att bli WL på unive är det bästa sättet för att få det! Bli whitelistad innebär också att min karaktär Alexander kan få tillgång till yrken där han kan uppnå sina mål och ta anställning inom polisen, sjukvårdare osv. eller något annat jobb

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för makt och pengar (powergameing) och inte bara vinna, alla ska ha kul även den andra personen och inte bara en själv alltså att båda personerna ska ha roligt i ett scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm= att du dödar någon utan ett giltigt senario bakom det/random dethmatch

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på andra serverar som tex nolife legacy etc

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad. Anledning: Skriven med hjälp av AI.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka