Inaktuell benjamin_dryth | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fakebenne!

Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? benjamin

Ditt discordnamn: ?ahmed#7290

Ange ditt födelsedatum 30 Maj 2008

Varför ska just du bli staff?
För det första vill jag säga att jag är mycket intresserad av att hjälpa till att göra servern till en bättre och mer välkomnande plats för alla spelare. Jag är en aktiv och engagerad medlem av servern och jag har alltid försökt att hjälpa till när jag kan.

Jag tror att jag skulle vara en bra kandidat för staffrollen eftersom jag har erfarenhet av att hantera konflikter och situationer som kan uppstå på en fivem server. Jag är bra på att lyssna och förstå olika perspektiv och jag är alltid villig att hjälpa till att lösa problem på ett konstruktivt sätt.

Jag har också en hög grad av ansvarskänsla och jag är engagerad i att hjälpa till att upprätthålla serverns regler och säkerhetsprotokoll. Jag tror att min positiva attityd och min förmåga att arbeta i team skulle vara till stor nytta för staff-teamet och för servern som helhet.

Slutligen vill jag betona att jag verkligen brinner för att hjälpa till att skapa en positiv och välkomnande miljö för alla spelare på servern. Jag tror att jag skulle kunna bidra till att skapa en bättre spelupplevelse för alla genom att vara en del av staff-teamet.

Tack för att du överväger min ansökan och jag ser fram emot att höra från dig snart.

Med vänliga hälsningar,
[Benjamin]

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? minst 6-9timmar per dag

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat unive samanlagt i 1år men tagit pauser

Har du tidigare erfarenheter som staff
Ja, jag har tidigare erfarenheter som staff på andra fivem servrar. Jag har haft flera olika roller, inklusive moderator- och administratörsroller, på servern och har arbetat med att övervaka och hantera olika typer av spelrelaterade frågor och problem.

Min erfarenhet som staff har gett mig goda kunskaper om hur man hanterar konflikter och problem på en fivem server på ett effektivt och professionellt sätt. Jag har också lärt mig vikten av att vara tydlig och konsekvent när man tillämpar regler och policies på servern.

Jag är också van vid att arbeta i team och jag förstår vikten av att kommunicera effektivt och samarbeta med andra staff-medlemmar för att upprätthålla en säker och positiv spelupplevelse för alla spelare på servern.

Jag är mycket intresserad av att använda mina tidigare erfarenheter och kunskaper för att bidra till Unive fivem server som staff-medlem. Jag tror att min erfarenhet som staff på andra servrar skulle vara till stor nytta för teamet och jag ser fram emot att arbeta tillsammans med er för att skapa en positiv och välkomnande spelupplevelse för alla på servern.

Tack för att du överväger min ansökan och jag ser fram emot att höra från er snart.

Vänliga hälsningar,
[Benjamin]

och jag kan flera staffs komands/dv (radie, t.ex 10) du tar bort övergivna bilar som står och tar på serverns prestanda. /svban (id) (tid) (anledning) detta gör du då en spelare begått ett mindre regelbrott såsom lall osv. /ban (id) (tid) (anledning) du bannar en spelare en viss tid beroende på regelbrott. /skin (id) du ger en spelare skin till att ändra t.ex ansiktsform. /sv du skriver i servervaktschatt /sc staffchatt /freeze (id) du fryser en spelare så den inte kan röra på sig, t.ex för att fånga id /toggleid , du sätter på så du ser alla spelares id runt omkring dig. /togglename , du sätter på id samt steamnamn på spelare runt omkring dig. /who (id) du ser en specifik spelares roller. /noclip du går in i noclip vilket låter dig specca /spec (id) du går in i spectatemode på en viss spelare. /spec off du stänger av spec och återgår till samma ställe där du gick in i spec. /announce du annonserar/uppdaterar om en pågående händelse eller en som snart träder i akt. /bring (id) du tpar en spelare till dig själv, vid t.ex bugg osv. /tpm du tpar till utsatt gps. /ooc du skriver ut ett meddelande som hela servern ser. /giveitem (id) (item) (antal) du ger en spelare t.ex ett vapen /givemoney (id) (antal) du ger en spelare pengar. /clearchatforall du rensar hela chatten vid t.ex spam osv. /setjob (id) (jobbid, t,ex "taxi") (rang, 1,4 osv) kan en bunt till men inget som jag känner är nödvändigt att skriva in.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka