Nekad Benjamin_abdi | Medlem ansökning [W1lma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benjamin_abdi

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199232153069/

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? pro beni#1072

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär har ett namn vid adi malk han gillar att träffa nya personer och han är väldig social han gillar att jobba som ett lag och han är ganska stark på att jobba han blev inspererad av sin storebrosa som flyttade till staden han har också en familj men då hanr ar inte så mycket kontakt med. Hans storebrorsa har också alltid trot på Abdi därför har Abdi bättre självförtroende.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vet att jag kan bidra till en bra rp som folk kommer att förmodligen att gilla och att jag vil bli så seriös som möjlight och han har utfört rp få några andra servar innan sp Abdi Malk har en bra RP barkund. som han kan dela med sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till att det blir en bra RP som folk kommer att gilla och att det kommer bli en högre standard på RPn och inte en massor av tjafs och fjanterier utan jag vill att min RP ska hålla en hög kvalite så att det blir så seriöst som möjligt och så vill jag att min RP ska hålla en högre kvalite just för att kunna minska risken till att få fail RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär med att jag inte satsar Unive på pengar, kläder bilar o massor med makt , utan att jag spelar för rollspelets skulle. T.ex om jag bär på mat o inte är så hungrig kan ja ge de till personen som håller på att svälta ihjäl så kan jag ge min mat tilla han så han inte dör medans jag har tid med att köpa ny mat.

Hur hittade du Unive? min kompis visade mig mvh benjamin.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka