Nekad Benjamin_abdi | Medlem ansökning (Iceyyy84)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benjamin_abdi

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? https://steamcommunity.com/profiles/76561199232153069/

Vad är ditt discord namn? pro beni#1072

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär kommer vare en person vid namnabdi malk han kommer vara en glad person och social person gillar att träffa nya människor och han gillar att lära och känna andra bättre så deras relationen han kan utvecklas och bli något större än bara bekanta. Inom arbetet är han en väldigt stark karaktär han gillar att samarbete som ett stort lag så att det ska kunna funka bättre. Han har
sedan tidigare en store brorsa som bor i staden och jobbar där. Det är en av de stora anledningar till att han flyttade dit och jobba där. Hans familj har han inte så stor kontakt hans mamma. pappa och bror har sedan det funnits flera familje medlemar som dom inte har haft så mycket kontakt med längre men annars har det bara varit han och hans mamma och pappa och bror o han har sett upp väldigt mycket till sin bror för att han har tyckit att de har varit en stor och stark person som jobbar väldigt hårt därför vill han nu. Också visa upp att han även har den stake som sin bror har och kan jobba lika hårt för att lyckas i livet. abdi malk mvh.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill bli medlem på unive för att jag vill bidra till en bra rp som folk kommer att förmodligen att gilla och att jag vil bli så seriös som möjlight och han har utfört rpn på några andra servar innan. Abdi Malk har en bra RP barkund. som han kan dela med sig och inte kunna göra bort mig lika enkelt och för att jag har velat ha en lite bredare bakrund av RP och minska risken för frp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar så att alla ska ha en bra rp med bra utdragna långa rp fylda scenarios då blir det roligare för alla ska inte rpa för pengar och makt istället så ska man rpa för att man ska ha roligt då måste man ha bra scenarios där man inte bara rpa för sig själv man måste rpa så att andra får en bra upplevelse av rpn mvh abdi malk.

Hur hittade du Unive? min kompis visade mig mvh benjamin,

Nekad, Anledning utveckla "vad kan du bidra med till serverns RP" Skriv om vad DU kan bidra med lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka