Benjamin577754
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198881023537/
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin Rönnberg
Vad är ditt discord namn? benjamin577754#6818
Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 2006
Berätta om din karaktär. Ny i stan å skulle vilja skaffa ett bra betalt jobb å nya vänner och jag är en trans
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer å skapa situationer för alla 112 numer å göra så servern är så rolig som möjligt för alla men jag vill också ha den bästa minnena från servern
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli wlad för jag vill ha med alternativ för att få den bästa upplevelsen i servern
Hur hittade du Unive? Via en vän
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul å lära mig mer om hur man tänker när man spelar ro för alla tänker olika
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin Rönnberg
Vad är ditt discord namn? benjamin577754#6818
Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 2006
Berätta om din karaktär. Ny i stan å skulle vilja skaffa ett bra betalt jobb å nya vänner och jag är en trans
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer å skapa situationer för alla 112 numer å göra så servern är så rolig som möjligt för alla men jag vill också ha den bästa minnena från servern
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli wlad för jag vill ha med alternativ för att få den bästa upplevelsen i servern
Hur hittade du Unive? Via en vän
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul å lära mig mer om hur man tänker när man spelar ro för alla tänker olika
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej