Nekad benjamin1233234 | Medlem ansökning [R4ftyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benjamin1233234

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin uden

Vad är ditt discord namn? Epa#5476 är mitt discord namn.

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 1982

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter hasbdulla maliki och han är 35 år . han har haft en svår uppväxt det börja med att hans föreldrar var knarkare och lura i honom droger. I skolan så blev han mobbad enda från 1 an till 7 an . Mobbarna hete liam kasper och elliot men några dagar senare så börja han och träna på gymmet vid piren. när han hade tränat ganska mycket så gedde han tillbaka på mobbarna så dom sluta att mobba han. hasbdulla han är en människa med många känslor många blandade känslor på samma gång har han . den roligaste känslan han har är när han är med vänner . den skönaste känslan är när han duschar. sen har han att han får ilska väldigt väldigt enkelt. sen får han väldigt många mer känslor. han har adhd så har lite svårt med jobb och pengar. han har många intressen han gillar bilar vänner crossar flygplan han är väldigt fordon intreserad och har han lite mer intressen som att han gillar gaming . fart i bilar han gillar att rida kamel i sandy.

Vad kan du bidra med till serverns RP? inte springa runt och lalla jätte mycket inte använda /sme och /me på fel sätt man ska använda det när man är skadad lagar bilar hjälper någon om dom är skadade och sånt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part

Hur hittade du Unive? mina kompisar är poliser och dom ville att jag skulle börja med rp så började jag med rp och dom sa att jag skulle köra på unive så gick jag in och testa och märkte att unive var ganska kul så började jag att köra på unive och sen ansökte jag till medlemskap på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka