Nekad Benjamin1 | Whitelist ansökning [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Benjamin1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198881023537/

Vad är ditt namn i verkligheten? benjamin

Vad är ditt discord namn? benjamin577754#6818

Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en person som heter mani mani, är 22 år gammal och gillar att mecka och sälja saker som till exempel bilar, motorcyklar och cyklar. hennes mamma är död och dog ungefär för 5 år sedan av cancer. Tre år efter det så dog hennes pappa i en bil crash. mani mani är en väldigt rolig persson och gillar och hjälpa till.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer kunna bidra med bra RP en bra attityd och spännande stunder. Jag är en väldigt rolig och snäll person. jag har ADHD så jag kommer kunna bjuda på en väldigt bra inlevelse när jag rpar. och alltid tyckt att rp är kul, spelar lite ARMA 2 rp för många många år sedan. Spelat lite rp på servrar där man ej behöver whitelist och har märkt att det funkar inte. Har inte ansökt om någon whitelist på servrar för känner inte att jag haft tiden till det just då, men nu så finns tid! Kollat mycket rp på streams under senaste decenniet så vet hur det funkar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag gillar att det är många som är aktiva på servern, jag gillar scriptsen väldigt mýcket. Jag har hört att den är väldigt bra från några polare.

Hur hittade du Unive? via en vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det ska bli så realistisk som möjligt och inte bara troll, att man ska ha kul när man rpar. och Att sprida mycket glädje och att ha roligt! Även bidra med heta, roliga, och lustiga scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej de gjör jag inte
 
Tillbaka
Top